کتاب سنج-نقد وبررسی و دیگر یادداشتها....

Tuesday, May 06, 2008

درتیررس حادثه- بخش 3

روایت های مبالغه آمیز شوکت شنیدنی ست:«ازنخستین سالهای روی کارآمدن نازی ها، روابط میان ایران و آلمان رشد قابل ملاحظه ای کرده بود. سرمایه های بانکی و مؤسسات مالی آن کشور، شریان های اقتصادی ایران را به جزنفت دراختیار خود گرفته بودند. آلمان طی این سال ها، بزرگترین سرمایه گذار درایران بود. ... ... کارشناسان و مستشاران آلمانی در مشاغل حساس ساختمان راه آهن، صنایع جنگی، اتومبیل سازی، تولید برق و بهره برداری ازمعادن شرکت داشتند. رادیو ... ساخته شد. هواپیما سازی (تآکید ازماست) درشاه آباد آغاز به کارکرد

2 Comments:

  • بیانیه ی نشراینترنتی زیرزمینی ایران
    ما جمعی از منتقدین و دگراندیشان و هنرمندان زیرزمینی تهران و حومه به دلیل سانسورهای بی حد و مرز و سلیقه ای حکومت خودمختار و فاشیستی اسلامی که بر ناشران و نویسندگان و ژورنالیست های ایران اعمال می شود و در دولت نهم احمدی نژاد بر شدت و وسعت آن افزوده شده است به طراحی و انتشار این بیانیه پرداخته ایم که طی آن قصد داریم آثار خود و دوستان را با یک جریان پیوسته به صورت اینترنتی و زیرزمینی منتشرکرده و انتشارات دولتی و رسمی را تحریم نمائیم. هم اکنون بسیاری از دوستان و آزاد اندیشان ایران حاضر شده اند اثر خود را به این جریان بسپارند که نتایج آن تا چند ماه دیگر اعلام خواهد شد... شما می توانید آثاری را که تاکنون بدین شکل منتشر شده اند را درکتابخانه های مجازی و الکترونیکی اینترنت از جمله سایت های ذیل مشاهده و استفاده نمائید:


    www.arooz.com
    www.alefbe.com
    www.atiban.com
    www.cafedastan.com
    www.donbaleh.com
    www.ebookpars.com
    www.farsiebook.com
    www.ghafase.com
    www.harmajidoon.com
    www.irebooks.com
    www.jenopari.com
    www.kalagh.com
    www.kargadan.com
    www.ketabnews.com
    www.ketabshear.com
    www.khazze.com
    www.manifest.ir
    www.maniha.com
    www.matrod.org
    www.mindmotor.com
    www.pendar.net
    www.sarapoem.blogspot.com
    www.valselit.com
    www.vazena.com



    بدینوسیله از شما دعوت می شود درصورت تمایل به امضاء و حمایت این بیانیه بپردازید و ما را از کاستی های این پتیشن آگاه سازید.
    لطفا درصورت امکان ازنام و ایمیل رسمی خود برای امضای پتیشن استفاده نمائید تا برای رونمایی آن از وجهه مناسب تری برخوردار باشد.دوستاني كه ترجيح مي دهند از طريق پيامك sms دراين اجماع شركت كنند نام خود را به شماره ي 09191217851 ارسال نمايند.


    باتشکرو آرزوی پیروزی آزادی بیان درایران کهن

    لینک امضای پتیشن:
    www.ipetittion.com/petition/iranundergroundpublish

    همچنين مي توانيد اخبار راجع به اين جريان را در آدرس اينترنتي زير دنبال كنيد:
    www.lebasshakhsi.persianblog.ir

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 AM  

  • سلام خسته نباشيد دوست عزيز وبلاگ پر محتواي داريد اگر مايليد با هم تبادل ليتک داشته باشيم لينک ما را با نام اخبار ايران در وبلاگ خود اضافه کنيد و لينک خود را براي ما بفرستيد
    با تشکر

    By Anonymous Anonymous, at 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home